“PAW Patrol” získává na stanici Nickelodeon trvale vysokou sledovanost. Generální ředitel společnosti Viacom Philippe Dauman uvedl tento seriál jako zdroj růstu sledovanosti Nickelodeonu v roce 2014. V listopadu 2013 se seriál umístil na prvním místě žebříčku nejlépe hodnocených televizních pořadů pro předškolní děti ve Spojených státech a tuto pozici si udržel po celou jarní sezónu 2014. V červenci 2016 tuto pozici na krátkou dobu předstihly reprízy seriálu Team Umizoomi, ale ještě tentýž měsíc si “PAW Patrol” tento titul vybojovala zpět. Agentura Bloomberg L.P. označila “PAW Patrol” za součást “kreativního oživení”, které v roce 2016 zvýšilo sledovanost kanálu Nick Jr. Na prezentaci společnosti Nickelodeon pro budoucí inzerenty v roce 2016 Cyma Zarghamiová označila “PAW Patrol” za jeden ze dvou pořadů pro předškolní děti, které významně pomohly zvýšit sledovanost stanice (druhým byl Blaze and the Monster Machines). V březnu 2015 se dvě premiéry pořadu za sebou zařadily mezi dvacet nejsledovanějších pořadů ve všední den (mezi celkovými diváky) v Austrálii. V květnu 2015 bylo oznámeno, že vysílání “PAW Patrol” na TF1 sledovalo 45 % domácností ve Francii s dětmi předškolního věku.


Zdroj:

  • Page name: PAW Patrol
  • Author: Wikipedia contributors
  • Publisher: Wikipedia, The Free Encyclopedia.
  • Date of last revision: 24 červen 2023 19:19 UTC
  • Date retrieved: 29 červen 2023 08:30 UTC
  • Permanent link: PAW Patrol – Wikipedia
  • Primary contributors: revision history statistics
  • Page Version ID: 1161739688
  • Licence: CC BY-SA 4.0

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *